Litt om oss

Vi i Skårungen jobber etter å la barna bli sett, hørt og forstått hver eneste dag. Vil du ha barnet ditt i små, trygge omgivelser er du kommet rett. Vi er opptatt av å se det enkelte barnet, gi hver enkelt tid og rom til å finne sin plass hos oss. Med masse onsorg, læring og oppmuntring finner barnet ditt fort sin trygge favn det kan vende tilbake til etter å ha vært ute i den store verden og sett hva som rører seg. Ta gjerne kontakt med oss, eller kom innom for en prat om du ønsker dette.

Skårungen barnehage ligger i trivelige, ærverdige lokaer i Bøndernes hus på Skårer.

Vi disponerer et uvanlig areal med blant annet et stor sal vi kaller "storsalen". I tillegg har vi det vi kaller "barnehagerommet".

Vi har kort vei til alle fasiliteter som skogen, bussholdeplass, bibliotek, Lørenskog hus og kjøpesenter.

Barnehagen er familie drevet og drives som er Samvirkeforetak (SA), og består av mange engasjerte foreldre.

Personalgruppen vår er stabil og består av ansatte i ulik alder, ulike erfaringsbakgrunn og med ulike streke sider.

Til felles har vi vår felles plattform som jobber etter, og et glødende engasjement for det vi jobber med - barna.